tisdag 4 januari 2011

Den nakna sanningen.Ta fram spypåsen!

Sådärja!
Då var det dags att som utlovat lägga ut min "före" bild på bloggen. Inget jag är stolt över! Men jag har jobbat (misshandlat den) i många år för att svarva till denna bastanta kropp, kanske mest lik en hårig tunna.  Varför blir man hårigare med åren? I äldre tonåren hade jag fyra i klunga på bröstkorgen och nu denna början till ryamatta.
Mängder med onyttig mat, öl, glass, snacks och i stort sett total avsaknad av motion ger en kropp av denna kaliber. Det ser ut som att problemområdena är på överkroppen, öltuttar, ölmage och väldigt avslappnade muskler (de få som finns). Siktet får ställas in på att "dra ut" överkroppen en del.  Med 30 dagars diet och daglig träning som kickstart så hoppas jag kunna presentera en aptitligare bild i början av februari. Lägger nog in en susp i kallingarna också!


2 kommentarer:

Angela sa...

Men Micke då , vad hände ;)

Anonym sa...

Hej Micka!
Även jag ska lägga upp min "före" bild... He He jag bräcker dig.!!!
Du ser smal ut jämfört med mig...!
Har du också kommit igång med träning och kost ring så tränar vi tillsammans..! Du har mitt nummer.

Hälsningar Jürgen Thorman